آرشیو چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۳
شهرستان ها
۱۱

بازگشت شهردار گلستان رباط کریم پس از چند ماه بر کناری

بخش گلستان- خبرنگار کیهان

پس از ماه ها کشمکش بین شهردار و شورای شهر گلستان از توابع شهرستان رباط کریم و برکناری شهردار گلستان از سمت خود توسط شورای شهر، وی با حکم دستگاه قضایی به شهرداری بازگشت.

بنابه گزارش روابط عمومی فرمانداری رباط کریم، کیوان مرادیان فرماندار با حضور در شهرداری گلستان به حرف و حدیث های چند ماهه پیرامون شورا و شهرداری پایان داد.

در این جلسه که به صورت غیرمنتظره و به صورت بسیار محدود با حضور تنی چند از اعضای شورای شهر در دفتر شهردار انجام شد، فرماندار با اشاره به سوءتفاهم های موجود بین شورا و شهردار از رفع این مسائل خبر داده و گفت: بحمدالله هم مشکلات رفع شده و جای هیچ نگرانی نیست و شهردار باید مصمم تر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

فرماندار رباط کریم با قدردانی از خدمات چند ماهه مهندس مجد سرپرست شهرداری گلستان گفت: وی در این مدت اجازه نداد مشکلی در مدیریت شهر گلستان ایجاد شود.

مهندس مرادیان رضایت مردم را ملاک ارزیابی خدمات مسئولین و دستگاه ها دانسته و اظهار امیدواری کرد شهردار و اعضای شورا با فراموش کردن اختلافات گذشته گام های موثری در ارائه خدمات به مردم بردارند.

لازم به ذکر است «حبیب الله رضایی» شهردار گلستان چند ماه پیش پس از اختلاف شدید با شورای شهر از سمت خود برکنار شد اما پس از مدتی با حکم دیوان عدالت اداری و علیرغم مخالفتهای بعضی از مسئولین و اعضای شورای شهر به محل کار خود بازگشت.