آرشیو چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۳
شهرستان ها
۱۱

استاندار آذربایجان غربی: کارگروه شوراهای فنی، اشتغال و سرمایه گذاری را در شهرستان ها برپا می کنیم

ارومیه- خبرنگار کیهان:

سیستم بانکی کشور به مرور در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی متحول می شود.

رحیم قربانی استاندار آذربایجان غربی ضمن اعلام این مطلب گفت: تفویض اختیار بیشتر به استان ها برای پرداخت تسهیلات از جمله این تحولات است.

وی افزود: آذربایجان غربی در ایجاد اشتغال و طرح های به بهره برداری رسیده و نیز رسیدگی به پرونده های اعتبارات تکلیفی در کشور رتبه اول شده است.

قربانی افزود: برای رفع مشکلات مردم و دستگاه ها کار گروه شوراهای فنی- اشتغال و سرمایه گذاری را در شهرستان ها برپا می کنیم.

وی درباره پل میانگذر شهید کلانتری گفت: این طرح طولانی شده و پیمانکار می توانست تاکنون یک باند این پل را قابل استفاده کند. وی تاکید کرد: مشکل اجرایی و اعتباری این پروژه با دستور عملیاتی و صریح آقای رئیس جمهور برطرف شده و پیمانکار باید توانایی خود را نشان بدهد.

وی با اشاره به اینکه حق قانونی توسعه و اشتغال برای کسی متوقف نیست، گفت: مشکلات غیرپذیرفته شده در روند کار ایجاد اشکال می کنند. وی درباره صنایع تبدیلی گفت: کارخانه های تبدیلی باید قبول کنند با تولیدکنندگان محصولات کشاورزی منافع مشترک دارند. خرید منصفانه محصولات می تواند تداوم کار را تضمین کند. وی در پایان تاکید کرد: رویکرد اصلاح اقتصادی با حمایت از قشر متوسط به پایین کشور تحقق می یابد.