آرشیو چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۳
سیاسی
۱۲

مراسم تودیع جمعی از خلبانان و پایوران بازنشسته منطقه هوایی مهرآباد

مراسم تودیع جمعی از خلبانان و پایوران نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ 2 خلبان والی اویسی فرماندهی، حجت الاسلام والمسلمین صمدی نسب رئیس عقیدتی سیاسی، فرماندهی حفاظت اطلاعات، فرمانده اسبق آشیانه جمهوری اسلامی، سرپرست گروه پدافند هوایی و تنی چند از فرماندهان و خلبانان تیپ شکاری و خلبانان تیپ ترابری منطقه و جمع کثیری از خانواده های کارکنان عصر دیروز، در محل سالن اجتماعات منطقه هوایی مهرآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش در آغاز این مراسم فرمانده منطقه هوایی مهرآباد ضمن خیرمقدم به حضار در خصوص نقش خلبانان و کارکنان پدافندی و فنی پروازی در آغازین روزهای جنگ و پس از آن در سرکوب دشمن متجاوز سخنان مبسوطی ایراد کرد.

سرتیپ 2 والی اویسی فرمانده منطقه هوایی مهرآباد در بخشی از سخنانش خطاب به حاضران گفت: امروز که نظاره گر چهره های فرد فرد شما یادگاران 8 سال دفاع مقدس هستم جای شهدای گرانقدرمان را در میان شما عزیزان سخت کوش و پرتلاش خالی می بینم. عزیزانی که برای عزت و سربلندی انقلاب در مواجهه و مقابله با هواپیماها و تجهیزات اهدایی شرق و غرب به دشمن متجاوز، جانانه قد همت برافراشتند و در مصاف با دشمن بعثی غریبانه رفتندو مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:مجاهدت های شما خلبانان و کارکنان آفندی و پدافندی، فنی در آغازین روزهای جنگ و پس آن در نوسازی، بازسازی، واورهال سیستم ها و به روز درآوردن تجهیزات پروازی برکسی پوشیده نیست و امروز باید بر خود ببالید که آثار و نتایج مثبت آن رنجها و استقامت های سالهای دفاع مقدس در نیروی هوایی و در جامعه پدیدار شده است.

فرمانده منطقه هوایی مهرآباد در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد:امروز شما یادگاران 8 سال دفاع مقدس که با افتخار و سربلندی یکی از مراحل آزمون سخت زندگی را پشت سر نهاده اید و با کوله باری از تجربه از گردونه خدمتی خارج می شوید یادتان باشد که این آغاز راه است و نظام اسلامی همواره نیاز به خدمت گذاران صدیق و لایقی چون شما دارد.

در این مراسم که با اجرای سرود دسته جمعی فرزندان کارکنان و انجام برنامه های شاد، مفرح و متنوع هنری همراه بود از تلاش و زحمات جمعی از پایوران بازنشسته در تخصص های مختلف پدافندی، پروازی، فنی، تجلیل به عمل آمد.