آرشیو چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۳
سیاسی
۱۲

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: اردوهای هجرت را در سال آینده گسترش می دهیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فضاسازی و بسترسازی مناسب برای اوقات فراغت جوانان گفت: با توجه به نتایج به دست آمده از اردوهای هجرت بسیج سازندگی، اعتبارات برگزاری این اردوها در سال 86 افزایش می یابد.

محمد عباسپور در ادامه افزود: بهترین تاثیر اردوهای هجرت آشنایی با فرهنگ کار و فعالیت در زمینه های مختلف و اساس زندگی از جمله کشاورزی، بهداشت و درمان و عمران و آبادانی است.

وی در ادامه اظهار داشت: اردوهای هجرت سازمان بسیج سازندگی تفریح، گردش و آشنایی با مهارت های زندگی که فایده فردی آن است را به صورت همزمان برای جوانان مهیا کرده است.

عباسپور با بیان این مطلب اذعان داشت: دانش آموزان، دانشجویان و بسیاری از متخصصان و پزشکان با داشتن عالی ترین مدرک تحصیلی، سخت ترین کارهای اجرایی را در اردوهای هجرت انجام داده اند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به این که امسال اولین دوره برگزاری اردوهای هجرت است، نتایج اردوها با آشنا شدن جوانان با عرصه کار و فعالیت و سازندگی مناطق محروم را مثبت خواند و اظهار داشت: مجلس باید امسال بودجه بیشتری را براساس قابلیت های سازمان بسیج سازندگی اختصاص دهد.

وی افزود: برای رسیدن به موفقیت در کار گروهی است لازم است فرهنگ سازی کار گروهی از دوران نوجوانی انجام شود.