آرشیو دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۵، شماره ۳۵۲۰
حوادث
۲۲

سردار احمدی مقدم خبر داد: 4میلیارد تومان گردش مالی توزیع فیلم خصوصی

گروه حوادث: امنیت اخلاقی که پلیس به دنبال آن است به امنیت خانه و خانم ها منتهی می شود.

سردار احمدی مقدم - فرمانده نیروی انتظامی - با اظهار مطلب بالا گفت: در حال حاضر تجاوز به عنف در محیط های دانشجویی خطر بزرگی است که در بیشتر این موارد متجاوزان با فیلمبرداری مانع از برملاشدن این واقعه می شوند.

وی نسبت به فیلمبرداری غیرمجاز از مجالس و استخرها هشدار داد و گفت: در استخرها، حمام ها، اتاق های پرو و هتل افراد اقدام به فیلمبرداری می کنند که این پدیده برای جامعه خطرناک است. وی با اشاره به انتشار سی دی منتسب به یک بازیگر در جامعه، گفت: این سی دی همانند یک وبا در جامعه پخش شد و مثل بمبی ترکید، غافل از این که چنین اتفاقاتی روزانه در کشور به وقوع می پیوندد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که متاسفانه عده ای حمله می کنند و می خواهند افراد مرتبط با این سی دی مستهجن تبرئه شوند، گفت: به هر حال خلافی انجام گرفته، فیلمبرداری شده و در حافظه کامپیوتر موجود بوده است. بعد هم این کامپیوتر به تعمیرگاه برده شده که در آنجا این فیلم دزدی شده است. تا الآن هم گردش مالی این سی دی نزدیک به چهار میلیارد تومان بوده است.

او افزود: در هشت ماه اول امسال، 500پرونده تجاوز به عنف توسط نیروی انتظامی به ثبت رسیده است. این در حالی است که بسیاری از افراد مورد تعرض قرار گرفته هم برای حفظ آبرویشان به پلیس شکایت نمی کنند.

وی در پایان با اشاره به این که در مورد حریم خصوصی تعریف شفافی وجود ندارد، اظهار داشت: باید محدوده حریم خصوصی تعریف و روشن شود که نیروی انتظامی کجا می تواند مداخله کند و کجا نمی تواند.