آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۹
اخبار کشور
۲

رئیس ستاد رایحه خوش خدمت: مردم شورای شهر خدمتگزار می خواهند

رئیس ستاد رایحه خوش خدمت گفت: مردم از تکرار تجربه تلخ شورای شهر اول گریزانند و هرگز آن را تکرار نمی کنند.

مهرداد بذرپاش در گفت وگویی با بیان اینکه مردم دو الگوی متفاوت از شوراها را برای تشخیص گرایش های مدیریت شهری پیش رو دارند افزود: تجربه شورای شهر اول که با جنگ قدرت و سرمایه همراه بود، آزار شهروندان و تخریب جایگاه نظارتی شوراها را به همراه داشت در حالی که در شورای شهر دوم به خصوص با انتخاب دکتر احمدی نژاد مدیریت شهری در تهران منسجم شد.

وی ویژگی های مدیریت شهری در دوره احمدی نژاد را مردم گرایی بسیار بالا، عدالت گستری، بالا بردن ضریب آرامش روحی و امنیتی شهروندان در پرتو عملکردهای علمی، پیشرفت پروژه ها تا سر حد امکان و حذف مناسبات غیرعادلانه در شهرداری برشمرد.

بذرپاش با طرح این سؤال که اصلاح طلبان در دور اول چگونه جواب اعتماد مردم را دادند، خاطرنشان کرد: شورای اول شورایی پرتنش، معیوب، حزبی و سرمایه محور بود و از خواست مردم فاصله داشت؛ مردم یک شورای خدمتگزار می خواهند نه سیاسی.

رئیس ائتلاف سراسری رایحه خوش خدمت با بیان اینکه باندبازی ها و جناح بندی های اصلاح طلبان در شورای شهر اول را محکوم می کنیم تاکید کرد: ائتلاف رایحه خوش خدمت مردم محور است نه شخص محور و یا به دور از نامها و نشان ها خدمتگزاری را مهمترین عنصر برای اعلام فهرست نهایی خود انتخاب کردیم.