آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۹
سیاسی
۱۲

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی پدافند هوایی ارتش

مراسم تودیع امیرسرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده سابق پدافند هوایی نیروی هوایی ارتش و معارفه امیر سرتیپ دوم جعفر خادمی فرمانده جدید پدافند هوایی نیروی هوایی با حضور امیر سرتیپ خلبان دکتر احمد میقانی فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

امیر میقانی فرمانده نیروی هوایی طی سخنانی ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام اظهار نمود: یکی از نعمتهای خداوند نسبت به بندگانش، نعمت تکلیف و مسئولیت است و لازم است حق این نعمت و مسئولیت را ادا کنیم. وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تجلیل از عملکرد پدافند هوایی لزوم ارتقاء بیشتر کیفیت نیروی انسانی با استفاده از تقویت ایمان و تقوا را اولین عامل کیفی نمودن نیروی انسانی در جهت بالا بردن توان رزمی کارکنان برشمرد و نظم و انضباط منبعث از این تقوا را ارزشهای نظامی در ارتش و نیروی هوایی جهت حرکت روبه جلو دانست.

فرماندهی نیروی هوایی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر امیر سرتیپ رحیم زاده فرماندهی سابق پدافند هوایی نهاجا به خاطر فعالیتهای مستمر در هشت سال دفاع مقدس و توانمندی در دفاع از نقاط حساس و حیاتی کشور در زمان صلح، اعلام کرد و گفت: ایشان حقیقتا کارنامه ای درخشان و ارزشمند از خود به جای گذاشتند.

امیر سرتیپ دکتر احمد میقانی انتصاب امیر سرتیپ خادمی را بعنوان فرمانده جدید پدافند هوایی با توجه به مسئولیت خطیر ایشان را تبریک گفت و در پایان ارتقاء وضعیت پدافند هوایی با توجه به توان رزمی نیروی انسانی را خواستار شد. و در پایان با لوح تقدیر از زحمات امیر سرتیپ رحیم زاده تجلیل بعمل آمد.