آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۹
اخبار ورزشی
۱۳

خانه تکانی در والیبال کیاچ و همکارانش برکنار می شوند

به دنبال شکست تیم ملی والیبال کشورمان برابر کره جنوبی و از دست رفتن قهرمانی پانزدهمین دوره بازیهای آسیایی، مسئولان فدراسیون والیبال قصد ایجاد تغییرات و خانه تکانی بزرگ درتیم ملی را دارند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درگفت وگو با مهر ضمن اعلام این خبر گفت: به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست که تیم حداقل هشت ماه را زحمت بکشد و اردوهای برون مرزی و مسابقات جهانی را پشت سربگذارد و درنهایت در یک بازی ضعیف مقابل کره جنوبی نتیجه را واگذار کند.

وی که از نتیجه تیم ملی دربازی مقابل تیم کره جنوبی رضایت ندارد، اظهارداشت: به طور قطع بعد از برگزاری بازیهای آسیایی درکل تیم بازنگری می شود که این تجدیدنظر به سر مربی تیم، کادر فنی و بازیکنان برمی گردد و در مورد حضور کیاچ نیز تجدیدنظر خواهیم کرد.

داورزنی ادامه داد: کیاچ در طول مدت حضورش درایران نتوانسته است انتظارات ما را برآورده کند. وی درجمع کردن تیم ملی و رشد فنی تیم ضعیف عمل کرده به طوری که بچه ها حتی در دریافت های ساده هم مشکل دارند. در بازی مقابل کره کیاچ حتی در گرفتن تایم های استراحت هم به کندی عمل می کرد و نمی توانست تصمیم قاطعی را برای ارنج بندی تیم بگیرد.