آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۹
اخبار خارجی
۱۶

شکست طرح «خوکی» صهیونیست ها!

درست است که خوک ها حس بویایی خوبی دارند، اما به اندازه کافی «خشونت» ندارند. به همین خاطر هم، شهرک نشین های صهیونیست تصمیم گرفته اند از طرحی که برای تربیت خوک برای حفاظت از شهرک های کرانه باختری در برابر حملات فلسطینی ها داشتند، صرف نظر کنند!

این موضوع را «یکوسیل بن یعقوب» که رئیس «لژیون یهود»، گروهکی افراطی است، به خبرنگاران گفته و اضافه هم کرده که طرح «خوکی»شان را که شامل تربیت و آموزش «خوک های محافظ» می شده، در واقع سه سال پیش شروع کرده بودند! او توضیح می دهد که، درست است که «خوک ها حس بویایی خوبی دارند و می توانند رد فلسطینی هایی را که می خواهند به شهرک ها نفوذ کنند، بگیرند»، اما متاسفانه به اندازه کافی خشن و وحشی نیستند... و این نتیجه هم از تجربه ای که با «عزیمت» خوک داشته اند، به دست آمده و کلی هم برایشان بیخودی خرج تراشیده است. طوری که مجبور شده اند آن را به صاحبانش پس بدهند!

می گویند، خاخام ها- از جمله «مردخای الیاهو»، خاخام بزرگ اسرائیل-، اجازه داده بودند که شهرک نشین ها از این پستاندار «برای نجات جان انسان ها» استفاده کنند... اگرچه طبق سنت یهود، «نجس» محسوب می شود! حالا، «بن یعقوب» از سر ناچاری تصمیم گرفته به سیستم متعارف آموزش سگ های نگهبان اکتفا کند، که «برای حمله خیلی هم موثرترند.»

¤ سرویس خارجی کیهان