آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۹
حوادث
۱۵

در قم اتفاق افتاد قتل همسربه خاطر مخالفت با دعوت بستگان

مردی، همسرش را تنها به دلیل مخالفت با دعوت بستگانش با وارد آوردن دو ضربه به قتل رساند.

به گزارش ایسنا ماموران پلیس شهرستان قم از وقوع یک مورد فوت مشکوک زنی به هویت «فرزانه» 22 ساله در درمانگاه «مصلی قم» مطلع شدند.

براین اساس ماموران پلیس بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و در بررسی های اولیه، همسر متوفی به نام «علی-پ» به ماموران انتظامی گفت: همسرم در منزل بود که ناگهان دچار سرگیچه شد و به زمین خورد، من نیز بلافاصله او را به درمانگاه منتقل کردم، اما به دلیل شدت ضربه جان باخت.

این در حالی بود که بررسی ها از جسد با توجه به وجود آثار ضرب و جرح فیزیکی، از وقوع جنایت حکایت داشت.

در این حال پرونده جهت بررسی های تکمیلی به معاونت آگاهی قم ارجاع داده شد و به این ترتیب در تحقیقات فنی به عمل آمده از همسر مقتول و بازسازی صحنه قتل، وی سرانجام لب به اعتراف گشود.

وی ماجرا را این گونه تشریح کرد: روز حادثه تعدادی از بستگانم را بدون اطلاع همسرم به منزل دعوت کردم، اما زمانی که همسرم از این موضوع اطلاع یافت به شدت عصبانی شد و به من فحاشی کرد.

متهم ادامه داد: از آنجا که از رفتار همسرم ناراحت و عصبی شدم، ضربه ای محکم به سرش وارد کردم که منجر به آن شد به لبه دیوار آشپزخانه برخورد کند و در این حال به حالت دمر بر روی زمین افتاد. این در حالی بود که با وارد کردن لگدی به پهلوی چپش ناگهان متوجه شدم که او جان خود را از دست داده است.

گفتنی است: متهم با قرار بازداشت روانه زندان شد و تحقیقات پلیسی جهت تکمیل پرونده همچنان ادامه دارد.