آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۹
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کشف تریاک

زاهدان- خبرنگار کیهان: 100کیلوگرم تریاک طی دو روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در ارتفاعات اطراف شهرستان بم کشف شد.

خفگی دو خواهر

سردشت- خبرگزاری جمهوری اسلامی: دو خواهر 7 و 12ساله عضو یک خانواده بر اثر نشت گاز و خاموش شدن بخاری اتاق دوشنبه شب در شهر مرزی سردشت دچار خفگی شدند و جان باختند.

حشیش در کامیون

یزد- خبرگزاری جمهوری اسلامی: حدود 70 کیلو حشیش جاسازی شده در داخل یک کامیون در شهرستان خاتم از توابع استان یزد کشف شد. راننده این کامیون به نام هادی-و اهل و ساکن قم در حال حمل این مواد مخدر از بندرعباس به تهران بود. همچنین حدود 29 کیلو تریاک نیز از جاسازی این کامیون کشف شد.

قاچاق نفت سفید

یزد- خبرگزاری فارس: 38 هزار لیتر نفت سفید قاچاق که در داخل 2 تانکر در زیرزمین و یا درحال بارگیری بود در یزد کشف شد. در این رابطه دو متهم دستگیر شدند. همچنین 800 لیتر نفت سفید قاچاق که قرار بود به زاهدان حمل شود، در این شهر کشف شد. متهمان نفت سفید را در شهرهای بم و زاهدان به قیمت آزاد می فروختند.

دستگیری متهم به قتل

آمل- خبرنگار کیهان: در پی کشته شدن فردی به نام حیدرقلی زمانی 44ساله اهل و ساکن گرگان، شخصی به نام جواد اربندی 29ساله در آمل به عنوان متهم دستگیر و نامبرده همدست خود به نام جابر سعیدی را معرفی کرد. جواد به 9 فقره زورگیری در شهرهای بابل و آمل اعتراف کرد.

شبکه اغفال دختران

زنجان- خبرنگار کیهان: اعضای یک شبکه اغفال دختران در زنجان دستگیر شدند. عامل اصلی راه اندازی این شبکه زن سابقه داری است. 3 نفر از پنج عضو دستگیرشده این شبکه از دانشجویان یکی از دانشگاه های این شهرستان هستند.

کامیون حامل قاچاق

یک کامیون حامل محموله قاچاق در زنجان توقیف و از این کامیون که از بوکان عازم تهران بود، 38 دستگاه تلویزیون، 4 هزار کیلوگرم برنج خارجی، 480 عدد کاپشن و 60 طاقه پارچه قاچاق کشف شد. کامیون توقیف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد. ارزش این محموله 220میلیون ریال برآورد شد.

یک تن مواد مخدر

رودسر- خبرنگار کیهان: بیش از یک تن انواع مواد مخدر طی هشت ماه سال جاری در استان گیلان کشف شد. در این رابطه یکصد نفر قاچاقچی و یکهزار توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.