آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۲۸۴
ورزش
۱۷

خبر ایران

هاشمیان نماینده یی از ایران و جام جهانی

ایسنا: جام جهانی بازمی گردد، پیش از بازی پایانی سال جاری میلادی در ورزشگاه خانگی هانوفر)AWD(، بازارچه خیریه یی در این ورزشگاه برپا خواهد شد. در این بازارچه خیریه سه بازیکن حاضر در جام جهانی 2006 آلمان از جمله وحید هاشمیان، مهاجم تیم ملی ایران حاضر خواهند بود. در این بازارچه، پوسترها و کتاب هایی درباره جام جهانی عرضه خواهد شد. از جمله کارهای جالب در این بازارچه خیریه کتابچه یی حاوی امضای تمام بازیکنان خارجی است که در هانوفر عضویت داشته اند.

مصدوم نیستم، باید تکلیفم مشخص شود

فوتبال ایران: دو بازیکن سرشناس پرسپولیس دیروز در تمرینات این تیم شرکت نکردند تا بار دیگر خبرهای مختلفی در مورد آنها شنیده شود. نیکبخت و باقری دیروز مهمترین غایبان پرسپولیس به شمار آمدند. دلیل غیبت نیکبخت مصدومیت عنوان شد اما ستاره پرسپولیس اظهار داشت: دو روز قبل به ملاقات انصاری فرد رفتم. مسائل و مشکلات مالی ام را رودررو با ایشان در میان نهادم و ایشان همه چیز را به آینده موکول داشت. وی در ادامه افزود: مطمئن باشید مصدوم نیستم و غیبت من در تمرین امروز به خاطر مصدومیت نبود. باید تکلیف مسائل مالی ام روشن شود تا با آسودگی خیال در تمرینات حاضر شوم.

کریمی برای جدایی پیش دستی نمی کند

فوتبال ایران: موضوع جدایی علی کریمی از بایرن، سروصدای زیادی به پا کرده است. الاتحاد، العربی و چند تیم دیگر گزینه هایی هستند که هر روز از نظر رسانه ها کریمی در آنها رفت و آمد می کند و البته می بینیم که همچنان در بایرن مانده است. ابوالفضل جلالی، مدیر برنامه های کریمی اظهار داشت: هنوز حضور علی کریمی در هیچ تیم جدیدی قطعی نشده است اما او در این بین دوست ندارد پیش قدم شود. وی در ادامه افزود: در این بین باید اتفاقی پیش آید چون کریمی منتظر تصمیم مسوولان بایرن است. مطمئنا اگر کریمی پا پیش بگذارد، مسوولان بایرن نیز از این موضوع استقبال خواهند کرد اما بازیکن ایرانی بایرن به حق و حقوق خود نخواهد رسید. جلالی تصریح کرد: هر کس طبق نظر خودش پیشگویی می کند اما مسائل اخیر فقط یک داستانسرایی است چون کریمی هیچ تصمیمی را در رابطه با پیوستن به تیم های عربی نگرفته و قصد پیش دستی بر مسوولان بایرن را ندارد چون به خوبی می داند که در این صورت به شدت متضرر خواهد شد.