آرشیو چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۹۵
حوادث
۱۵

دستگیری اعضای باند زورگیر به سرکردگی دختر فراری در ساوجبلاغ

اعضای باند سارقان زورگیر خودرو به سرکردگی یک دختر فراری در ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سعدی بابانژاد فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اعلام این مطلب گفت: ماموران مرکز فوریتهای پلیسی 110 این شهرستان به یک دستگاه خودروی پراپدی که دارای سه نفر سرنشین بود مشکوک و پس از بررسی سوابق خودرو از رایانه مشخص شد خودروی موردنظر دارای سابقه سرقت به عنف است.

وی افزود: سرنشینان خودرو با مشاهده پلیس بلافاصله متواری شدند ولی در عملیات ویژه ای با شلیک گلوله به لاستیک های خودرو، متوقف و دو تن از سرنشینان آن به نام های رسول و محمد 20 ساله که از ناحیه زانو مورد اصابت سطحی گلوله قرار گرفته بودند دستگیر شدند و فرد سوم که رانندگی خودرو را بر عهده داشت با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

سرهنگ بابانژاد تصریح کرد: به دنبال اعتراف متهمان 6 تن دیگر از متهمان دستگیر و اعتراف کردند که از حدود دو ماه قبل با هدایت و سرکردگی یک دختر فراری به نام شقایق با شیوه های خاص در ایستگاه های خروجی شهر کرج تحت عنوان مسافر سوار خودروها می شد و با انتقال رانندگان به مسیرهای خلوت با تهدید چاقو، ضمن سرقت مدارک، وجوه نقد و وسایل آنان، با بیرون انداختن راننده مبادرت به ربودن خودرو می کرد.

وی گفت: متهمان مذکور تاکنون به 6 مورد سرقت خودروهای پراید، آردی، پژو در حوزه استحفاظی شهرستانهای کرج و ساوجبلاغ اعتراف کردند که در دو مورد از این سرقت ها رانندگان در برابر سارقان مقاومت و مصدوم شده اند.

گفتنی است تحقیقات برای دستگیری سرکرده باند فراری به نام شقایق ادامه دارد.