آرشیو چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۲۸۹
حوادث
۱۹

پدر خانواده به دست سارقان کشته شد

گروه حوادث: سه مرد با حمله شبانه به یک منزل مسکونی در شهرستان امیدیه مرد صاحبخانه را به قتل رساندند.

به گزارش خبرنگار ما ساعت 2 بامداد 27 آذرماه ماموران گشت پلیس امیدیه به یک خودروی پراید که سه سرنشین داشت مظنون شدند و به راننده دستور ایست دادند اما راننده با افزودن به سرعت خود درصدد فرار برآمد.

به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز شد تا اینکه سرانجام خودروی فراری با شلیک گلوله متوقف شد، اما سه سرنشین آن موفق به فرار شدند.

ماموران پس از بررسی مشخصات خودرو صاحب آن را شناسایی و او را دستگیر کردند اما این مرد گفت هنگام حادثه ماشین وی در اختیار یکی از دوستانش بوده است. در پی اظهارات این مرد متهم اصلی دستگیر شد و اعتراف کرد در شب حادثه به همراه دو سرنشین دیگر پراید به یک خانه دستبرد زده اند.

در شرایطی که تحقیقات از این متهم ادامه داشت ماموران باخبر شدند مرد پنجاه ساله یی به نام محمد در یک منزل مسکونی به قتل رسیده است.کار آگاهان پس از حضور در محل جنایت متوجه شدند محمد که کارمندان شرکت نفت بود قربانی یک سرقت مرگبار شده و سارقان پس از ورود به خانه ابتدا دست و پای او را بسته و وی را با 13 ضربه چاقو مجروح کرده و سپس مرتکب سرقت شده اند.

پس از بررسی های مقدماتی پیکر مقتول به پزشکی قانونی ارجاع و مشخص شد علت اصلی مرگ محمد اصابت ضربه به سر وی بوده است.

این در حالی است که مقتول صاحب دو فرزند دختر بود که هر دو به تازگیفارغ التحصیل شده اند و این جنایت اعضای این خانواده را داغدار کرده است.در این میان پلیس راننده پراید را که به اتهام سرقت دستگیر شده بود بار دیگر تحت بازجویی قرار داد و سرانجام مشخص شد این مرد پس از آنکه به همراه دو همدستش به خانه محمد وارد شده، مرگ او را رقم زده اند.

در جریان تحقیقات مشخص شد سارقان علاوه بر بستن دست های مقتول و وارد کردن ضربات چاقو به وی هنگام ترک خانه ضربه یی به سر او وارد کرده و سپس گریخته اند. بنابراین گزارش هم اکنون یکی دیگر از متهمان این پرونده دستگیر شده است و تحقیقات برای به دام انداختن متهم سوم ادامه دارد.