آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۲۹۱
ورزش
۱۷

صعود کنندگان به مرحله یک هشتم نهایی

پیروزی پیکان، صبا، مس، فولاد و برق تهران

رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور)یادواره آزادسازی خرمشهر(با پیروزی تیم های پیکان، صباباتری، مس کرمان، فولاد خوزستان و برق تهران همراه بود.

مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی عصر دیروز با برگزاری 5 دیدار در تهران، کرمان و اهواز دنبال شد.

در تهران و ورزشگاه ایران خودرو در دیدار تیم های پیکان و نیرو محرکه قزوین در پایان وقت های قانونی و اضافه دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند که در ضربات پنالتی تیم پیکان موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد. در این دیدار محمد محمدی دروازه بان پیکان به تنهایی موفق شد سه ضربه پنالتی بازیکنان نیرو محرکه را مهار کند و نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشته باشد.

در ورزشگاه اکباتان دیدار تیم های راه آهن و برق تهران در پایان وقت های قانونی و اضافی با تساوی 1-1 به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم برق تهران با نتیجه 4 بر 3 موفق شد میزبان خود را مغلوب کند.

در ورزشگاه سلیمی کیای کرمان، تیم مس این شهر موفق شد در دیداری یک طرفه تیم پتروشیمی تبریز را با نتیجه پرگل 5 بر صفر مغلوب کند. در این دیدار دغاغله، حاتمی، رحیمی و آلوز)دو گل(برای مس گلزنی کردند.

در ورزشگاه شیرودی نیز تیم صباباتری با نتیجه 2 بر 1 مقابل تیم کوثر به پیروزی رسید تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

در ورزشگاه تختی اهواز نیز تیم فولاد خوزستان در شرایطی که وقت قانونی و اضافه را با تساوی 2 -2 برابر تیم فوتبال سپاهان نوین به پایان برده بود، موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر5 این تیم را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

این رقابت ها یکشنبه هفته جاری نیز دنبال خواهد شد.