آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۲۹۱
ورزش
۱۷

استقلال با همین وضع هم صعود می کند

مرتضی محصص

حتی با این قرعه ها استقلال و سپاهان می توانند به صعود امیدوار باشند. قدرت های آسیا هم گروه استقلال و سپاهان هستند، اما باید قبول کرد در فوتبال امروز آسیا تیم ضعیف وجود ندارد.

نمایندگان ایران از امروز باید برای شکست حریفان برنامه ریزی کنند. دو تیم ایرانی برای نتیجه گیری نیاز به کسب اطلاعات کامل از رقبا دارند. تهیه فیلم بازی ها دیگر کافی نیست و باید آنالیزورهای حرفه یی عملکرد حریفان را به دقت زیرنظر بگیرند.

برای مقابله با تیم های مختلف نیاز به تاکتیک و سیستم های مختلف است و اعضای کادر فنی تیم ها باید برای هر دیدار شیوه بازی را تغییر دهند. استقلال و سپاهان با یک برنامه کاری از پیش نخواهند برد.

استقلال در گروه خود ضعیف ترین از نظر امکانات است اما با همین بازیکنان و وجود کسب نتایج نه چندان عالی باز هم می تواند به یک چهارم نهایی صعود کند. اما سپاهان: به نظر من افکار تدافعی لوکا بوناچیچ باعث می شود حریفان سپاهان برای باز کردن دروازه این تیم سختی بسیاری بکشند اما لوکا باید برای گلزنی نیز برنامه های جدی داشته باشد. در کل دو گروهی که نمایندگان ایران در آن قرار گرفته اند دشوار هستند اما باید با نگاهی مثبت به قضیه نگاه کرد. ما به اندازه کافی زمان برای شاسایی رقبای مان داریم.