آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۲۹۱
ورزش
۱۷

دبیرکل کمیته ملی المپیک: جلالی ناظر ما است

علی کفاشیان ضمن رد شایعه اختلاف نظر میان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال درخصوص تمدید قرارداد با سیموئز همه چیز را منوط به رای فدراسیون فوتبال دانست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ما در بحث سرمربی تیم امید با فدراسیون فوتبال هیچ گونه اختلافی نداریم. سیموئز به مرخصی رفته است. ما با فدراسیون فوتبال در مورد این مربی برزیلی صحبت هایی داشته ایم و اگر فدراسیون فوتبال به لحاظ فنی برای ادامه همکاری با سیموئز مشکلی و یا منعی نداشته باشند، می توانیم کار را با او ادامه دهیم.

کفاشیان درخصوص گزینه های داخلی تصریح کرد: اگر فدراسیون فوتبال موضوع حضور دوباره سیموئز در راس کادرفنی تیم امید را قبول نکند، به سراغ گزینه های داخلی خواهیم رفت. بدون شک در صورت استفاده از گزینه های داخلی به سراغ فردی می رویم که با قلعه نویی کاملا هماهنگ باشد.

قلعه نویی سرمربی تیم بزرگسالان است و باید روی کار امیدها نظارت داشته باشد.

کفاشیان در رابطه با استفاده از گزینه هایی چون مجید جلالی و فرهاد کاظمی تاکید کرد: تصمیم داریم جلالی را به عنوان ناظر تیم امید انتخاب کنیم.

البته با خود او هنوز صحبتی نکرده ایم اما در مورد کاظمی باید بگویم نظری روی این مربی نداریم. آقای جلالی نسبت به مسائل فنی آگاهی قابل توجهی دارد. او مربی کارآمدی است و ما به او اعتقاد خاصی داریم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان ضمن اشاره به موضع فدراسیون فوتبال در رابطه با سیموئز گفت: آنها معتقدند سیموئز عملکرد خوبی نداشته است، البته ما با فدراسیون فوتبال اختلافی نداریم اما نباید همه تقصیرها را به گردن این مربی برزیلی انداخت. ما به بدنه قدرتمند تیم امید اعتقاد داریم و قصد داریم خیلی فوری تکلیف کادر فنی این تیم را معلوم کنیم تا با قدرت در مسابقات المپیک پکن حضور پیدا کنیم.