آرشیو دوشنبه ۴ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۵
سیاسی
۳

غفوری فرد: اصولگرایان معتدل به عنوان یارانحقیقی دولت پیروز انتخابات بودند

منتخب مردم تهران در انتخابات میاندوره ای مجلس هفتم اظهار داشت: در انتخابات 24 آذر یاران حقیقی دولت که همان اصولگرایان معتدل هستند، به پیروزی رسیدند.

حسن غفوری فرد در گفتگو با ایسنا با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات اظهار داشت: این انتخابات در نوع خود جزء سالم ترین و آرام ترین انتخابات در چند سال اخیر بوده است.

وی با اعتقاد به اینکه در انتخابات میاندوره ای مجلس، خبرگان و شوراها، رای ها همراه با جریان اصولگرا بوده است، گفت: قبل از برگزاری انتخابات شوراها با توجه به اینکه لیست های متعددی از سوی جریان اصولگرا ارائه شده بود، دچار نگرانی و اضطراب بودیم و احساس می کردیم با تعدد لیست ها مردم سرگردان می شوند، ولی خوشبختانه دیدیم که اکثریت منتخبان مردم، متعلق به این جریان هستند؛ چرا که رایحه خوش خدمت و ائتلاف بزرگ اصولگرایان هر دو جزء این جریان محسوب می شوند.

غفوری فرد با بیان این که مردم در این انتخابات با توجه به سلیقه شان به این سه لیست رای دادند، گفت: مردم افراد کارآمدی را که دارای توان اجرایی لازم هستند انتخاب کردند. مردم با رای خود تاکید کردند دوست ندارند شورای شهر سیاسی باشد، بلکه می خواهند شورایی کارآمد داشته باشند.