آرشیو شنبه ۹ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۹
سیاسی
۳

وزیر دادگستری در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت

جمال کریمی راد وزیر دادگستری و سخنگوی قوه قضائیه، ساعت 30:20 شب پنج شنبه 7 دی ماهدر حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تفرش در مسیر سه راه سلفچگان جان سپرد.

رئیس جمهور با انتشار پیامی درگذشت وزیر دادگستری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در پیامی، درگذشت آقای کریمی راد وزیر دادگستری را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده محترم ایشان و قضات شریف تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است: جناب آقای جمال کریمی راد این همکار شریف فردی مومن، متعهد، کاردان، مردمی، بی ادعا، پرکار، پیگیر، مخلص و با احساس مسئولیت فوق العاده، خوش اخلاق و جسور و در تمام مدت خدمت خود به ویژه در زمان کوتاه وزارت، منشا خدمات ارزندهو شایسته ای بودند.

آیت الله هاشمی شاهرودی نیز با صدور پیامی درگذشت جمال کریمی راد وزیر دادگستری و سخنگوی قوهقضائیه را تسلیت گفت. دراین پیام آمده است:درگذشت جناب آقای کریمی راد سخنگوی قوهقضائیه و وزیر دادگستری که در اثر سانحه تصادف رانندگی به رحمت ایزدی پیوست موجب تالم و تاسف شدید این جانب شد. ایشان به عنوان نیرویی خدوم، صادق و سختکوش سال ها در کسوت قضاوت و مدیریت قضائی در بسیاری از نقاط این کشور پهناور تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم در محاکم قضایی صرف کرد.

حدادعادل رئیس مجلس شورای اسلا می نیز در پیامی درگذشت وزیر دادگستری را تسلیت گفت.

مراسم تشییع پیکر وزیر دادگستری ساعت 30:8 امروز از مقابل مسجد سلمان فارسی ریاست جمهوری و با حضور سران سه قوه برگزارودر زادگاهش قزوین به خاک سپرده می شود.