آرشیو شنبه ۹ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۹
شهرستان ها
۲۰

استاندار ایلام از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد

ایلام - خبرنگار رسالت:

استاندار ایلام از حضور پرشور و با نشاط مردم این استان در پای صندوق های اخذ رای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلیل کرد.

مهندس علی محمد آزاد گفت: مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان ایلام بار دیگر صفحه زرینی از وحدت ملی را در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی ادامه داد: مردم آگاه و فهیم استان ایلام بار دیگر با شرکت گسترده در انتخابات نشان دادند که همواره به عهد خویش با امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا وفادار هستند.

او اظهار داشت: حضور آگاهانه قشرهای مختلف مردم استان ایلام همگام با سراسر کشور در این انتخابات خط بطلانی بر توطئه های دشمنان در کمرنگ نشان دادن حضور مردم در صحنه کشید.

آزاد افزود: حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای وظیفه منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را برای خدمات دهی مطلوب به آنان سنگین تر کرده است.

استاندار ایلام تاکیدکرد: همه مسئولان نظام باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و برای مرتفع کردن مشکلات آنان از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

او همچنین به انعکاس رویدادهای اخبار مربوط به حضور گسترده مردم در انتخابات در رسانه های گروهی اشاره کرد و افزود: رسانه های گروهی به ویژه صدا و سیمای ایلام با تلاش شبانه روزی همگام با عوامل دخیل در انتخابات نقش موثری در ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق های اخذ رای ایفا کردند.