آرشیو دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۵۰
شهرستان ها
۱۵

رئیس همایش پیامبراعظم(ص) در اردبیل:سیره عملی و کاربردی پیامبراعظم(ص) بهترین الگوی جوانان ماست

اردبیل - خبرنگار رسالت:

رئیس همایش پیامبراعظم(ص) گفت: سیره عملی و کاربردی پیامبراعظم(ص) بهترین الگوی جوانان ماست و این الگو باید برنامه زندگی همه ما قرار گیرد.

خیراله مهرانی که در همایش منطقه ای پیامبر اعظم(ص) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل سخن می گفت افزود: امروز دنیا در یک بحران اخلاقی و دینی گرفتار شده که تنها راه نجات در روی آوردن به مبانی دینی و الهی است تا بشریت از تاریکی معصیت دور شود.

وی با اشاره به ضرورت شناخت عمیق جوانان از ابعاد شخصیتی و سیره عملی پیامبراعظم(ص) گفت: جوانان و دانشجویان ما باید در کنار توجه به استعداد درخشان تحصیلی و هوش سرشار به آراستگی باطن و الگوگیری از سیره واقعی رفتاری پیامبر روی بیاورند.

در ادامه این همایش که با حضور فرماندار اردبیل، جمعی از محققان، اندیشمندان و دانشجویان برگزار شد پیام عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور خطاب به این همایش قرائت شد که در قسمتی از پیام آمده است: “پیامبراعظم(ص) مظهر رحمت و رافت و کانون همگرایی و اسوه اخلاص و صداقت بوده و رسالت جهانی او جهان را پر از عدل و داد کرده است.”

جاسبی گفت: “بعد اخلاقی و خدمت رسانی به مردم از ابعاد مهم شخصیتی پیامبر بوده که امروز باید الگوی مسئولین باشد و با پیروی از سیره و روش اخلاقی او در شفقت و مهربانی به مردم پیش قدم باشیم.”