آرشیو سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۲۹۸
ورزش
۱۶
گفتگو

روبرتو کارلوس: می توانیم بایرن مونیخ را شکست دهیم

ایپنا: روبرتو کارلوس، مدافع برزیلی رئال مادرید در آستانه سال 2007 میلادی میهمان روزنامه مارکا بود و در خصوص شرایط کنونی باشگاه و آرزوهایش در سال نو خصوصا امیدواری اش به پایان دوران ناکامی کهکشانی ها مطالبی را اظهار داشت که ترجمه آن را ملاحظه می فرمایید.

برای سال جدید چه آرزویی دارید؟

مثل همیشه سلامتی، آرامش و رضایت خاطر. جو حاکم بر دنیا، جو وحشتناکی است. از لحاظ حرفه یی نیز آرزوی سالی پر از افتخار و عنوان را دارم و می خواهم که مثل همیشه در صدر باشیم و از تکرار خطاها بپرهیزیم.

قهرمانی در کدام عرصه آسان تر است، لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا؟

پاسخ دادن به این سوال کمی زود به نظر می رسد. به رغم شکست هایی که از آغاز فصل داشته ایم، باید بگویم که رئالی ها درخشش فوق العاده یی داشتند و امتیازات لازم را کسب کرده اند. لیگ هنوز در جریان است و تا پایان راه زیادی در پیش داریم. البته در لیگ قهرمانان به مراتب موفق تر عمل کرده ایم معتقدم که توان شکست دادن بایرن مونیخ را در مرحله یک هشتم داریم. البته هدف ما باید هم لالیگا باشد و هم اروپا.

به نظر شما در فصل جاری بهتر از فصول قبل ظاهر شده اید یا خیر؟

البته که بهتر از قبل ظاهر شده ام. خداحافظی از فوتبال ملی این فرصت را به من داد که فوتبال باشگاهی ام را جدی تر بگیرم و از لحاظ فیزیکی پیشرفت زیادی داشته باشم. حضور در کنار فابیو کاپلو نیز خود یک نکته مثبت محسوب می شود. دن فابیو می تواند ما را به سوی قهرمانی سوق دهد.