آرشیو پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۱۴۵
اولین های بورس
۱۷

هفتگی

بیشترین بازدهی

قند نقش جهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فارسیت دورود پنجم شد. پیش بینی سود هر سهم «سفارود» مبلغ 151 ریال و سرمایه آن معادل 56میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته شیمیایی فارس به دست آورد. قند مرودشت در جایگاه دوم ایستاد. «قمرو» با سرمایه 23میلیارد و 70میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 380 ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

توسعه معادن روی ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شاراک» معادل 750میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک هزار و 956 ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

توسعه معادن روی ایران جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. سرمایه گذاری بوعلی در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال جاری مبلغ 207 ریال و سرمایه آن برابر 800میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن روی به خود اختصاص داد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ شش هزار و 859ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه گذاری ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فنرسازی خاور در این گروه سوم شد. سرمایه «خفنر» برابر 60میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 172ریال پیش بینی کرد.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. گل گهر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر 440میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 631ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران خودرو دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 100ریال پیش بینی کرده است.