آرشیو سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۵۶
شهرستان ها
۲۰

استاندار اردبیل:مدیریت صحیح در پرداخت یارانه ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است

اردبیل - خبرنگار رسالت:

استاندار اردبیل گفت: دولت برای پرداخت یارانه ها در حال تجدید نظر و با مدیریت در فکر اصلاح شیوه های کنونی است که مدیریت صحیح در این امر ضروری است. علی نیکزاد در جمع رئیس، معاونان و مدیران ستادی سازمان بازرگانی استان اردبیل افزود: دولت برای تامین یارانه بنزین و آرد در کشور بیش از 35 هزار میلیارد تومان هزینه می کند که نزدیک به 9 برابر بودجه عمرانی استانها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره، به اهتمام دولت نهم برای تنظیم بازار در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر گفت: سازمانهای بازرگانی باید در این خصوص به عنوان بازوی اجرایی دولت عمل و سیاست تنظیم بازار را قبل از افزایش کاذب قیمت ها اعمال نمایند.وی ارتقای سطح نمایندگی سازمان بازرگانی در سه شهرستان استان اردبیل به رده اداره را لازم دانست و از رئیس سازمان بازرگانی این استان خواست در جهت تحقق مطلوب مصوبات هئیت دولت بویژه تاسیس شبعه بانک توسعه صادرات در استان پیگیری لازم را به عمل آورد.

در این جلسه رئیس سازمان بازرگانی استان اردبیل هم درگزارشی از عملکرد این سازمان، از انجام یک هزار و 975 فقره ثبت سفارش به ارزش 76 میلیارد دلار و اختصاص 15 میلیون دلار سهیمه ارزی به بازارچه های مرزی استان در یکسال گذشته خبر داد و افزود: 35 میلیارد ریال جوایز و یارانه صادراتی در حال پرداخت به صادرکنندگان استان می باشد.