آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۱۵۰
خبر
۷

پلیس راه از برطرف شدن نواقص آزادراه زنجان- تبریز خبر داد

به گفته معاون وزیر راه و ترابری، تمام اشکالاتی که پلیس راه در مورد آزادراه پیامبر اعظم (زنجان-تبریز) به وزارت راه و ترابری ابلاغ کرده بود مدتی است که برطرف شده و تردد از این آزادراه جریان دارد.

محمدصادق افشار در گفت وگو با خبرگزاری فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: نبود گاردریل در بعضی مناطق این آزادراه در گذشته به دلیل مخالفت ساکنان منطقه بود که البته تکمیل آن به طور قطع در برنامه وزارت راه بوده و هم اکنون قسمت اعظم آن نصب شده است.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت کل آزادراه به پایان رسیده است، افزود: با تذکر پلیس راه مبنی بر تسطیح زیرگذرها به منظور تسهیل رفت وآمد پلیس در مواقع اضطراری، این کار نیز به سرعت انجام شد.

معاون وزیر راه و ترابری در ادامه ایراد پلیس راه مبنی بر کم بودن فاصله بین گاردریل ها را یادآور شد و تصریح کرد: در تمام آزادراه های کشور مشخصات پروژه در ابتدا به تایید مشاور پروژه رسیده و پس از تصویب در کمیته فنی، عملیات اجرایی آغاز می شود. این پروژه نیز از این قضیه مستثنی نبوده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در پایان با اشاره به نیاز شدید منطقه و به طور کلی کشور به یک آزادراه با چنین مشخصات بالایی، استقبال شدید مردم از این آزادراه را یادآور شد و گفت: این استقبال حتی در زمانی که آسفالت جاده کامل نشده بود نمود بارز داشت به نحوی که جلوگیری از ورود مردم به آزادراه امری غیرممکن می نمود.