آرشیو یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۳۵۵۳
سیاست
۲

حضور برخی وزرا در مجلس

گروه سیاسی وزرای آموزش و پرورش، علوم، رفاه، بازرگانی، کشور، دفاع، نفت، اقتصاد، نیرو، ارتباطات، راه، مسکن و جهاد کشاورزی این هفته برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شوند.

فرشیدی وزیر آموزش و پرورش امروز برای پاسخگویی به سؤال محمدیاری نماینده تالش، ندیمی نماینده لاهیجان و سید جلال حسینی در کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر می شود.

زاهدی وزیر علوم فردا برای پاسخ به سؤال مشترک دلخوش و مرحبا نمایندگان تهران و آستارا، دو سؤال اعلمی نماینده تبریز و دو سؤال شهبازخانی نماینده ملایر به مجلس می رود.

عبدالرضا مصری وزیر رفاه هم روز سه شنبه در کمیسیون اجتماعی پاسخگوی سؤالات مطورزاده نماینده خرمشهر، رمضانعلی صادق زاده نماینده رشت، میرتاج الدینی نماینده تبریز و دلخوش نماینده صومعه سرا خواهد بود.در همین روز میرکاظمی وزیر بازرگانی نیز با حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی به سؤال فرهنگی نماینده تبریز پاسخ می دهد.

پورمحمدی وزیر کشور روز چهارشنبه برای پاسخ به سؤال های9 نماینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حاضر می شود.

سردار مصطفی محمد نجار وزیر دفاع در همین روز در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پاسخگوی سؤال مشترک جمعی از نمایندگان اقلیت خواهد بود.

وزیری هامانه وزیر نفت، دانش جعفری وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و رئیس مناطق آزاد نیز فردا به منظور بررسی آخرین اقدام های انجام شده درباره بورس نفت در جلسه کمیسیون انرژی حاضر می شوند.در این کمیسیون روز سه شنبه عملکرد وزارت نیرو با حضور فتاح وزیر نیرو در خصوص برق، سدهای نیروگاهی و انرژی ها بررسی خواهد شد.محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه های این وزارتخانه درباره اجرایی شدن ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به کمیسیون صنایع و معادن در روز سه شنبه گزارش خواهد داد.

رحمتی وزیر راه و ترابری امروز و سه شنبه نیز در کمیسیون عمران حاضر می شود.

در همین روز سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی نیز به سؤال های اعلمی نماینده تبریز، پاپی نماینده دورود و ازنا و ایران نژاد نماینده چابهار، در کمیسیون عمران پاسخ می دهد.

محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی سه شنبه به سؤال مشترک دیرباز، مشیری، معلمی پور، سید عبدالله حسینی نمایندگان بندرعباس، قشم و ابوموسی، میناب و

بندر لنگه پاسخ می دهد. اسکندری همچنین برای بررسی مرحله دوم سؤال الیاس نادران فردا در کمیسیون کشاورزی حاضر می شود.