آرشیو یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۳۵۵۳
صفحه آخر
۲۴

پرویز پرستویی: امیدواریم اداره تئاتر باقی بماند

پرویز پرستویی گفت: پایه های اصلی سینما و تئاتر هنرمندانی هستند که در این سال ها در اداره تئاتر پرورش یافتند و امیدوارم این اداره باقی بماند.

به گزارش فارس، این بازیگر که در مراسم تودیع و بازنشستگی رئیس اداره تئاتر حضور پیدا کرده بود، افزود: از اداره دادگستری به اداره تئاتر آمدم و 14 سال است که وارد صحنه هنر شده ام و در سال های بعد از 1348 به اداره تئاتر آمده و هنرمندان بزرگ را می دیدم.

وی ادامه داد: بعداز گذشت این سال ها، حال خودم وارد اداره تئاتر شدم. تاکنون که اداره تئاتر پابرجاست به خاطر مدیران این اداره است. امیدوارم بعدها اداره تئاتر باشد، گر چه می دانم اداره تئاتر باقی نخواهد ماند. پایه های اصلی هنر تئاتر و سینما در اداره تئاتر پرورش یافتند. در این مراسم جمعی از اهالی تئاتر و اعضای اداره تئاتر حضور داشتند و حسن پورشیرازی، فردوس کاویانی، هادی مرزبان و... نیز درباره این اداره سخن گفتند.

مهرداد بیات رئیس اداره تئاتر نیز در سخنان کوتاهی گفت: یک نگرانی وجود دارد و این است که آیا اداره تئاتر باقی خواهد ماند؟ در ادامه رئیس مرکز هنرهای نمایشی در پاسخ به هنرمندان و نگرانی آنها مبنی از بین رفتن اداره تئاتر گفت: اداره تئاتر پابرجاست و مطمئن باشید میراث فرهنگی باقی خواهد ماند. این ساختمان از سوی اداره کل ارشاد خریداری شده و محل هنرمندان است.