آرشیو یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۳۶
اخبار داخلی
۳

برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه

گروه فرهنگی - هنری: نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی و نرم افزارهای فرهنگی، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه فرهنگی ایران، در این نمایشگاه، ناشران کتاب هایی با موضوع های قرآنی و مذهبی ویژه پیامبر اعظم(ص)، امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا به همراه نرم افزار و محصولات فرهنگی را با تخفیف 40 درصد به عزاداران عرضه خواهند کرد.

این نمایشگاه که به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی برگزار می شود، از 12 تا 17 بهمن از ساعت 16 تا 24 پذیرای عزاداران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

همچنین معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: نخستین جشنواره عکس با موضوع مسجد، عاشورا، انقلاب برگزار می شود.

علیرضا شاه فضل با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و علاقه مندان از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر فرصت دارند آثار خود را با محوریت مسجد، عاشورا و انقلاب ارسال کنند.

وی اظهار داشت: کاربران می توانند از طریق سایت شبستان و ورود به بنر تبلیغاتی این جشنواره علاوه بر سایت شبستان در سایت های مختلف دیگر نیز در اختیار کاربران و شرکت کنندگان قرار گیرد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را که برای نخستین بار توسط ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود، نمایش صحنه های انقلابی و عاشورایی در حوزه مسجد و در قالب عکس بیان کرد.

وی، سفر مشهد، سکه تمام بهار آزادی و دوربین دیجیتال را از جمله جوایز این جشنواره عنوان کرد.