آرشیو یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۳۶
ورزش
۱۴

کوتاه از سراسر جهان

پایان آتش بس فرگوسن - ونگر

پس از مدتی صلح و پرداختن به خوزه مورینیو، دشمن مشترک در چلسی، بار دیگر سرالکس فرگوسن و آرسن ونگر با یکدیگر درگیر شدند.

فرگوسن ادعا کرد همتایش در آرسنال انسانی کوته فکر است که می کوشد خودش را آرسن ونگر کبیر جلوه دهد.

گاردین دیروز نوشت: فرگوسن، ونگر را متهم می کند که می خواهد به بحث بی ثباتی صدرنشینی لیگ برتر دامن بزند. سرمربی آرسنال می گوید از دقیقه هفتاد بازی ها خسته می شوند. شب گذشته ونگر این اظهارنظرها را رد کرد، اما به هر حال این حرف ها تاثیر خودش را گذاشته است.

فرگوسن که بسیار خشمگین بود گفت: این حرف بی معنی است. مطمئن نیستم چرا ونگر آن را به زبان آورده. اما فکر می کنم می خواهد خودش را بزرگ نشان دهد. می دانید، شاید می خواهد بگوید من آرسن ونگر کبیر هستم. این نگاه تنگ نظرانه ای است. فرگوسن به اظهار نظر نسبت داده شده به ونگر اشاره می کرد که در آن یونایتد را تیم یکدست در بیست دقیقه پایانی نمی داند. یکشنبه گذشته در ورزشگاه امارات، آرسنال با گل های دقایق پایانی یونایتد را شکست داد.

چلسی دچار اختلاف است

پس از دیدیه دروگبا، اشلی کول مدافع چلسی هم به تنش در چلسی اعتراف کرد. کول هم مانند دروگبا به اختلاف میان کادر فنی و سران باشگاه اشاره کرد. همان اختلافی که قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر را از شرایط آرمانی دور کرده است.

مدافع انگلستان در این باره گفت: فکر می کنم حریفانمان روزنامه ها را می خوانند و شاید گمان کنند که ما ضعیف و آسیب پذیر هستیم. اکنون به خود ما بازیکنان بستگی دارد تا با تمرکز و اراده کامل وارد میدان شویم و در تونل گردن کلفتی و زد و خورد نکنیم. با تنها یک پیروزی در پنج دیدار گذشته، چلسی به تدریج وارد بحران می شود. اما، کول باور دارد که نتایج خوب به این روند پایان می دهد: اگر پیروزی هایمان شروع شود و افتخاراتی به دست آوریم، دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.