آرشیو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۴۵
شهرستان ها
۹

شرکت 7 هزار نفر از بانوان استان گلستان در طرح رحمت

بندرگز - خبرنگار اطلاعات: بیش از هفت هزار نفر از زنان خانه دار استان گلستان در طرح رحمت شرکت کردند.

همایش تحکیم خانواده در روستای گزغربی از توابع شهرستان بندرگز با حضور معاون فرماندار، خانم بابایی مشاور استانداری گلستان در امور بانوان و جوانان و جمعی از بانوان در حسینیه ولی عصر(عج) این روستا برگزار شد.

اسعدی معاون فرماندار بندرگز در این مراسم در سخنانی گفت: رکن اساسی و طبیعی اجتماع خانواده است و به همین دلیل خانواده حق دارد از حمایت جامعه و دولت بهره مند شود.

وی خانواده را هسته مرکزی جامعه دانست و افزود: ما باید مهارتهای زندگی اجتماعی همچون مددکاری، هم اندیشی و مشارکت در تصمیم گیریها و نظارت برآن را در فرزندان خود تقویت کنیم.

مشاور استاندار گلستان در امور بانوان و جوانان نیز در ادامه در سخنانی آگاهی، شناخت، وظایف متقابل والدین و فرزندان و مشارکت را جزو مهمترین عناصر استحکام نهاد خانواده در جامعه برشمرد.

خانم بابایی با اشاره به سیره های رفتاری ائمه اطهار(ع) خطاب به بانوان گفت: هدف از برگزاری این همایش ها و محافل، تحکیم بخشی و آگاهی دادن به خانواده ها بویژه مادران به عنوان مدیران این جامعه کوچک است.

وی با اشاره به شروع طرح رحمت در استان گلستان گفت: تاکنون بیش از هفت هزار نفر از زنان خانه دار در قالب 200 کلاس در این طرح شرکت کردند که 90 مربی نیز درباره تحکیم بنیان خانواده با استفاده از سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) فعالیت می کنند.

گفتنی است این مراسم به همت دفتر امور بانوان و جوانان فرمانداری شهرستان بندرگز برگزار شد.