آرشیو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۴۵
اخبار داخلی
۱۳

طرح نوروزی نظارت بر اماکن عمومی از 15 اسفند آغاز می شود

سرویس خبر: مدیر کل نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی از دستگیری صاحبان بیش از 50 واحد صنفی در تهران که اقدام به سوءاستفاده از تصاویر گوشی تلفن همراه کرده بودند، خبر داد.

سردار نجفی در جمع خبرنگاران افزود: اداره اماکن عمومی ناجا برخورد با مراکز توزیع گوشی تلفن همراه و تعمیرکنندگان این گوشی ها که اقدام به پخش فیلم های مبتذل می کردند را در دستور کار قرار داده است. وی با اشاره به طرح نوروزی نظارت بر اماکن عمومی گفت: طرح نوروزی نظارت بر اماکن عمومی از تاریخ 15 اسفندماه تا 20 فروردین ماه 86 در مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی درون شهری و بین راهی، حمل ونقل عمومی، توریستی وسیاحتی سراسر کشور اجرا می شود. سردارنجفی گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه 3 میلیون و 50 هزار بازدید انتظامی از اصناف و اماکن کشور انجام گرفته که این نظارت نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اعلام 535 هزار تذکر کتبی از سوی اماکن ناجا به اصناف گفت که در نتیجه این تعداد تذکر به 93هزارتخلف رسیدگی و 18 هزارو 391 پرونده نیز تشکیل شد. مدیر کل نظارت بر اماکن عمومی ناجا،برخورد با 5 شبکه گسترده غیر مجاز توزیع لباس و دستگیری بیش از 70 نفردر همین رابطه را از دیگر اقدامات اداره اماکن اعلام کرد.