آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۴۴
ورزش
۱۴

اخبار کوتاه ورزشی

بیانیه اداره کل تربیت بدنی استان تهران در باره حماسه 22 بهمن

حماسه آفرینی های ملت سلحشور ایران در سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در سایه الطاف الهی بوقوع پیوست، امروز ایران اسلامی را به قدرتی قابل اعتنا در منطقه بدل کرده که نگاه تحسین برانگیز جهانیان را با خود همراه نموده است.اکنون جمهوری اسلامی ایران در اوج بالندگی سیاسی و علمی، دستاوردهای بزرگی را به مردم دنیا هدیه کرده که نشانگر عزم و اراده ملتی انقلابی و مسلمان است به پاس شکرگزاری از اقتداری که خداوند متعال به مردم ایران زمین اعطا فرموده، امسال بیست و دوم بهمن ماه 1385 جشن باشکوهتری را برگزار خواهیم کرد.لذا جامعه بزرگ ورزش استان تهران در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن امسال، پرشورتر و مشتاق تر از سالهای گذشته شرکت خواهد کرد و بار دیگر با آرمانهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی تجدید بیعت نموده و اعلام می نماید.

بهره برداری از 53 پروژه ورزشی در استان تهران

مدیر کل تربیت بدنی استان تهران اعلام کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، 53 پروژه ورزشی در استان تهران به برکت سال پیامبر اعظم(ص) به بهره برداری می رسد.

مهندس تقی زاده با اشاره به این موضوع که اعتبار هزینه شده برای بهره برداری این 53 پروژه، مبلغ 125 میلیارد ریال است، افزود: با افتتاح این پروژه ها 111 هزار و 584 متر مربع به فضای ورزشی استان تهران اضافه خواهد شد.

وی افزود: اداره کل تربیت بدنی استان تهران بنا دارد 17 پروژه را در ایام دهه مبارک فجر و 36 پروژه را تا 20 اسفندماه افتتاح کند، ضمن آنکه 29 پروژه نیز تا آخر سال 85 در سطح استان کلنگ زنی و عملیات احداث آنها آغاز می شود.

تیم اسکی دانش آموزان ایران در جهان هفتم شد

تیم اسکی دانش آموزان ایران که در رقابت های جهانی این رشته در آندورا شرکت کرده بود، به مقام هفتم دست یافت.

در این مسابقات که با شرکت 20 تیم برگزار شد، تیم های ایتالیا، اتریش و فرانسه عناوین اول تا سوم را کسب کردندو تیم های آندورا، سوییس، اسکاتلند و ایران در رده های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

مهدی سلطانی، سید مرتضی جعفری، سروش شمشکی،رضا کیا دربندسری و جابر ذاکری اعضای تیم اسکی دانش آموزان ایران در این مسابقات بودند.