آرشیو دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۶۰۸۲
سیاسی
۳

قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن: ذره ای عقب نشینی نمی کنیم

راهپیمایان 22 بهمن با صدور قطعنامه ای تاکید کردند، که با همه توان از سیاست های قاطع نظام برای احقاق حق هسته ای دفاع خواهند کرد.

راهپیمایان در پایان راهپیمایی 22 بهمن در تهران با صدور قطعنامه ای سراسری، ضمن محکوم کردن جنگ روانی و سیاسی استکبار علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، تاکید کردند که در مقابل فشار، توطئه و تهدید دشمنان از حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهد کرد و پایداری و استقامت در این مسیر را “یک تدبیر ملی” می داند.

در قطعنامه راهپیمایان که در هفت بند صادر شد و با ندای تکبیر شرکت کنندگان در راهپیمایی تایید گردید، آمده است: ملت مسلمان و انقلابی ایران جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری ایران در منطقه و جهان را مرهون پیروی از اسلام عزیز و رهنمودهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای دانسته و در این روز با امام راحل و شهیدان و رهبر انقلاب عهد و پیمان می بندند تا همچنان متحد و مقتدر آرمان های انقلاب را پیگیری کرده و از این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن پاسداری کنند. راهپیمایان در ادامه این قطعنامه با تاکید بر اینکه منطقه استراتژیک خاورمیانه دراوضاع کنونی درمقطعی بسیارحساس به سرمی برد، خاطرنشان کردند: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با “ارتش اسرائیل غاصب و حامیانش” ورود به مرحله ای نوین و تعیین کننده را به جهان اسلام نوید می دهد.