آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۶۰۸۴
صفحه اول
۱

افراطی گری و انحصار طلبی عمده اختلافات میان ما و بعضی اصلاح طلبان بود

دبیر کل حزب مردمسالاری در گفتگویی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران به سوالات مختلف در باب موضوعات روز کشور، وضعیت حزب مردمسالاری و علت اختلاف با بعضی از احزاب اصلاح طلب را پاسخ گفت...

مصطفی کواکبیان علت اصلی اختلاف خود با بعضی از احزاب اصلاح طلب را چنین تشریح کرد: بعضی از دوستان کسانی را اصلاح طلب می دانند که در دولت حضور داشته باشند و دولتی ها هم معتقدند کسانی که در بدنه دولت نبودند اصلاح طلب نیستند، یعنی مرز اصلاح طلبی را با حضورشان در دولت تعریف می کنند.

دبیر کل حزب مردمسالاری تصریح کرد:حزب کارگزاران و مشارکت باید پاسخگو باشند که چرا حاصل عملکرد 8 ساله آن ها روی کار آمدن دولت اصولگرای احمدی نژاد شد.وی افزود: افراطی گری، بی برنامگی و انحصار طلبی عمده اختلافات میان ما و بعضی اصلاح طلبان بود. ما به عنوان جبهه اصلاحات روحمان هم از این موضوع خبر نداشت و در شورای هماهنگی نیز چنین موضوعی مطرح نبود.

وی در ادامه افزود: در تحصنی که 26 روز طول کشید حتی 5 نفر هم برای حمایت نیامدند که بگویند درود بر شما و همین باعث شد که همه تحصن کنندگان برای دوره بعد رد صلاحیت شوند.کواکبیان با بیان اینکه کارهای افراطی، برخوردهای افراطی را نیز می طلبد، دلیل دیگر مخالفت خود را با تحصن نمایندگان مجلس ششم چنین بیان کرد: معتقد بودم دولت و آقای خاتمی کوتاه آمدند، به هر حال گفته بودند که با هم آمدیم و با هم می رویم، که ما با هم آمده ایم را فهمیدیم اما با هم برویم را نفهمیدیم.