آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۶۰۸۴
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی، هنری

* بنیاد بین المللی غدیر به منظور تجلیل و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه ها و تشویق آنها در توجه بیشتر به مباحث مرتبط با غدیر اولین همایش “غدیر و رسانه” را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، این همایش که در راستای توسعه، ترویج و تبیین فرهنگ غنی غدیر در جامعه صورت می گیرد، پس از بررسی و ارزیابی آثار منتشر شده از سوی رسانه ها در “هفته ولایت” نمایندگان سه رسانه برتر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

برپایه این گزارش، “همایش غدیر و رسانه” با حضور آیت الله خزعلی دبیرکل محترم بنیاد بین المللی غدیر و مدیرعامل محترم خبرگزاری جمهوری اسلامی در تاریخ 30 بهمن ماه برگزار می شود.

* به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری مسابقه عزادار حقیقی با هدف ارتقای سطح بصیرت و بینش عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با مشارکت فرمانداری، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 20، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) در سطح شهرستان ری برگزار می گردد.

* فرهنگسرای مدرسه در سال جهانی بزرگداشت مولانا جلال الدین محمد بلخی همایش آفتاب جان را با حضور استاد کریم زمانی برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی این فرهنگسرا در این همایش موضوعاتی چون شرح مثنوی در سی سال اخیر و پیام مولانا برای انسان امروز مطرح خواهد شد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن88505513 تماس حاصل نمایند. گفتنی است این همایش فردا بعدازظهر برگزار می شود.

* نمایشگاه نقاشی به هنرمندی بهناز پورنگ و هنرجویان تا بیست و ششم بهمن ماه در نگارخانه اندیشه فرهنگسرای مدرسه دایر می باشد. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فوق در این نمایشگاه چهل اثر به سبک های مختلف در معرض دید عموم قرار می گیرد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن88765090 تماس حاصل نمایند.