آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۶۰۸۴
صفحه آخر
۲۴

کمیته ساماندهی جذب کمک های مردمی آموزش و پرورش تشکیل شد

بخش فرهنگی:به منظور هدایت جذب کمک های نقدی اولیای دانش آموزان به آموزش و پرورش کمیته ای با هدف ساماندهی دستورالعمل صادر شده در این وزارتخانه تشکیل شد.

این مطلب را عباس رهی مدیر کل ارزابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش اعلام کرد. به گزارش خبرنگار ما وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت به تشریح اختیارات انجمن اولیا و مربیان در خصوص جذب مشارکت های مردمی پرداخت و گفت: انجمن اولیا و مربیان بستر بسیار مناسبی جهت جذب اولیا و آشنایی آنان با مشکلات وزارت آموزش و پرورش است.

رهی با تاکید بر این امر که کمک های مردمی باید مطابق آئین نامه اجرایی باشد واعطای کمک ها داوطلبانه و خارج از فصل ثبت نام صورت گیرد، یادآور شد: نوع دیگر کمک های مردمی ایجاد کلاس های جبرانی و فوق برنامه می باشد که دانش آموزان به صورت داوطلبانه مشارکت می نمایند.

وی اضافه کرد: اولیا و دانش آموزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند به این وزارتخانه یا آموزش و پرورش استان اعلام نمایند تا رسیدگی شود.

رهی در پایان به فعالیت مدارس نمونه فرهنگ دولتی و مدارس هیئت امنایی اشاره کرد و یادآور شد: براساس رای شورای عالی آموزش و پرورش این مدارس مجاز هستند در مقابل ارائه خدمات آموزشی مبالغی را دریافت نمایند.