آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۶۰۸۴
سیاسی
۲

عسگراولادی: ملت ایران بازدارنده ترین نیرو در برابر دشمن است

حبیب الله عسگراولادی تاکید کرد: آهنگی که مقام معظم رهبری برای شورای عالی امنیت ملی در دستیابی به فناوری هسته ای ارائه کرده اند، مبنای حرکت ما و بهترین راه مقابله با شیطنت های بیگانگان است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با ایسنا، با اشاره به تداوم استقامت همراه با تدبیر در بحث دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و راهکارهای اجرایی کردن آن، خاطرنشان ساخت: نسل جوان امت ما، به فناوری بومی دست پیدا کرده که به هیچ وجه، غرب و دشمنان نمی توانند به آن آسیبی بزنند؛ اگر چه از اختلاف نظرها و تشتت ها در این راستا سوءاستفاده می کنند. وی تصریح کرد: انرژی هسته ای حق مسلم ماست و ذره ای از این حق کوتاه نمی آییم، خوشبختانه مسئولان کشور نیز در این راستا حرکت می کنند و گوش به زنگ موضوع هستند.

عسگراولادی انسجام ملی را پشتوانه دستیابی به این فناوری ارزیابی و اظهار کرد: اگر انسجام ملی وجود داشته باشد و استمرار یابد، بازدارنده ترین نیرو در برابر دشمنان این ملت است که خوشبختانه می بینیم همه گروه های سیاسی با هر تفکری این موضوع واحد را مدنظر دارند و بر آن، هم نظر و یک عقیده هستند.