آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۶۰۸۴
ورزش
۸

احمدزاده: مشکل ملوان را خودم بهتر می دانم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: متاسفانه ملوان چند هفته ای است که خوب نتیجه نمی گیرد و من خود بهتر از هرکس مشکل تیم را می دانم.

“محمد احمدزاده” در گفتگو با ایپناعنوان کرد: در انزلی مقابل پیکان بازی بسیار ضعیفی انجام دادیم و در نهایت امتیازات را با این تیم تقسیم کردیم من به هیچ عنوان از نحوه عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. مقابل پیکان فقط 20 دقیقه بازی مد نظر کادر فنی انجام شد و این موضوع مرا به عنوان سرمربی تیم راضی نمی کند حتی این موضوع را به شاگردانم متذکر شده ام و از آنها خواسته ام تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف تلاش کنند.وی ادامه داد: ما هم دوست داریم پیروز شویم و کسب 3 امتیاز کاملا هیجان انگیز است اما نمی توانیم با توجه به مشکلاتی که داریم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم. من خود مشکل ملوان را بهتر از هر کس دیگری می دانم اما توان برطرف کردن مشکلات را نداریم.

مشکلات ما در خط حمله بسیار زیاد است و در هر بازی موقعیت های زیادی را از دست می دهیم اما در خط دفاع بسیار باتجربه بازی می کنیم. من راهکارهایی در نظر گرفته ام تا از این شرایط خارج شویم چون اگر به همین ترتیب ادامه بدهیم، مشکلات جبران ناپذیری پیش می آید.