آرشیو پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۱۱۷۷
بانک و بیمه
۱۲

جوایز 12میلیارد تومانی دوره جدید قرعه کشی قرض الحسنه های بانک ملی

گروه بازار پول- مسوول روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام داشت: این بانک در نوبت دوم از مرحله بیست و هشتم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز خود، 250 کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش 250میلیون ریال به عنوان جایزه ویژه تقدیم برندگان خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی، احمد لطفی افزود: این بانک در مرحله جدید قرعه کشی خود در مجموع 350هزار جایزه به ارزش بالغ بر 120میلیارد ریال به برندگان اهدا خواهد نمود. وی اضافه کرد: ترکیب جوایز نوبت دوم از بیست و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی به جز 250 کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش 250میلیون ریال، 2هزار کمک هزینه سفرهای زیارتی هر یک به ارزش پنج میلیون ریال، دو هزار بن صنایع دستی هر یک به ارزش یک میلیون ریال، 45هزار سکه ربع بهار آزادی و میلیاردها ریال جوایز نقدی است. به گفته وی این بانک در مجموع برای دو نوبت از قرعه کشی امسال خود، 670هزار جایزه به ارزش بالغ بر 261میلیارد ریال تعیین کرده که جوایز نوبت اول از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز آن به برندگان اهدا شده است. لطفی ابراز داشت: بانک ملی از عموم هموطنان ارجمند دعوت می کند.

وی گفت: موجودی 100هزار ریالی پیش شرط حضور در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی است و این بانک بابت هر 50هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای سپرده گذاران منظور می کند.