آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۱۱۷۹
بازرگانی
۵
نمایه

رییس اتاق گیلان تفاوت دیده نمی شود

با شروع تبلیغات انتخاباتی نامزدهای اتاق بازرگانی در نقاط مختلف کشور بعضی کارشناسان، این دوره را متفاوت از دوره های قبل می دانند در حالی که مسوولان اتاق های شهرستان به تفاوت های چندانی در این دوره اشاره نمی کنند.

هادی تیزهوش تابان، رییس اتاق بازرگانی استان گیلان، در گفت وگو با «ایسنا» گفت: متاسفانه در کشور هر تحولی که در تهران ایجاد می شود آن را به همه کشور بسط می دهند. وی درباره تفاوت انتخابات این دوره با دوره های گذشته ادامه داد: در استان گیلان مانند دوره های قبل عده ای نامزد شده اند که تعدادی از آنها شروع به تبلیغات کرده اند که تفاوت خاصی نسبت به دوره های گذشته ندارد. تیزهوش تابان افزود: در دوره های قبل هم نامزدها به تبلیغات می پرداختند عده ای رای می آوردند و کسانی که رای نمی آوردند در کارهای جاری اتاق به بقیه کمک می کردند.

تابان با اشاره به چارچوب های سند چشم انداز 20ساله و اصل 44 قانون اساسی تصریح کرد: کاملا روشن است که واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی و ایجاد تحول در کار و سود تجاری فقط با همکاری بخش خصوصی امکان پذیر است زیرا وقتی سرمایه گذار و سرمایه از بخش خصوصی باشد دلسوزانه عمل خواهد شد و به تبع سوددهی و کارایی بیشتری خواهد داشت.