آرشیو پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۴۹
اخبار داخلی
۱۳

کوتاه از ایران

همکاری پلیس ایران و پاکستان برای دستگیری یک شرور

ایرنا: فرمانده پلیس کشور پس از تبادل نظر در خصوص همکاریهای دوجانبه با مقامهای پاکستانی به کشور بازگشت.

سرهنگ رضوانی افسر رابط پلیس در اسلام آباد در این باره گفت: سردار احمدی مقدم در این سفر و در دیدار با مقام های ارشد پلیس و وزارت کشور پاکستان در ارتباط با همکاری های دوجانبه، تبادل هیات های کارشناسی و عالی رتبه پلیس، تبادل اطلاعات، انجام عملیات های مشترک علیه اشرار، قاچاقچیان مواد مخدر و انسان توافق کردند. وی تصریح کرد: در این دیدارها به طرف پاکستانی بر دستگیری و تحویل عبدالمالک ریگی تاکید شده است.

پایان پرونده حادثه ورزشگاه آزادی

ایسنا: وکیل مدافع فرمانده انتظامی میدان ورزشگاه آزادی در پرونده حادثه این ورزشگاه از حذف مجازات محرومیت از اشتغال در مشاغل مدیریتی و تبدیل حبس تعلیقی متهمان پرونده به پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی از سوی دادگاه تجدید نظر خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی گفت: شعبه20 دادگاه تجدیدنظر استان تهران در مورد پرونده ورزشگاه آزادی با توجه به حسن شهرت متهمان پرونده و فقدان سابقه کیفری آنان با حذف مجازات محرومیت از اشتغال در مشاغل مدیریتی، شش ماه حبس تعلیقی متهمان را به پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی تبدیل کرد.

در بازی فوتبال بین تیم های ایران و ژاپن در پنج فروردین ماه سال 84 و در پی حادثه ای تعدادی از تماشاچیان فوت و تعدادی مصدوم شدند که پس از تشکیل پرونده در این رابطه، متهمان پرونده از جنبه عمومی جرم به شش ماه حبس تعلیقی و منع اشتغال از مشاغل مدیریتی در مدت تعلیق محکوم شدند.

صدور حکم برای یک متهم

سرویس حوادث - هیات قضایی شعبه 71 دادگاه کیفری پس از برگزاری آخرین جلسه رسیدگی به پرونده عامل ربودن دانش آموزان، متهم پرونده را به اعدام محکوم کرد.

در جریان آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده که روز گذشته در دادگاه کیفری برگزار شد، ابتدا شماری از دانش آموزان که توسط متهم پرونده ربوده شده بودند به درخواست قاضی عزیز محمدی در جایگاه قرار گرفتند و به طور جداگانه ماجرا را تشریح کردند. در ادامه جلسه متهم پرونده با حضور در جایگاه اتهام خود را رد کرد که قاضی دادگاه باتوجه به مدارک موجود در پرونده اظهارات وی را نپذیرفت و پس از اخذ آخرین دفاع، پایان رسیدگی به پرونده را اعلام کرد.