آرشیو دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۳۵۷۵
ورزشی
۲۳

ابومسلم به جای صعود، سقوط کرد/بازی منطقی سپاهان 3 امتیاز داشت

گروه ورزشی - سپاهان در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر با یک گل از سد ابومسلم خراسان گذشت تا با جهشی سه پله ای مکان سوم جدول را از آن خود کند. اصفهانی ها با این برد 32 امتیازی شدند، اما تفاضل گل بهتر آنها نسبت به تیم استقلال اهواز موجب شد تا آبی پوشان جنوب تنها 24 ساعت در رده سوم بمانند. با این تغییرات، پرسپولیس به رده پنجم رفت و ابومسلم هم ششم شد.

سپاهان که نویدکیا، عمادرضا، شفیعی، سید صالحی و عزیز زاده را از ابتدا در ترکیب نداشت. پس از یک نیمه بازی نسبتا محتاط از شروع 45 دقیقه دوم فشار را برای گشودن دروازه حریف بیشتر کرد. در واقع این تیم در نیمه اول حوصله به خرج داد تا همه راه های نفوذ و منفذهای دفاعی حریف را تشخیص دهد.

لوکا وقتی نقشه هایش را نتیجه بخش دید، ابومسلم را در نیمه دوم به عقب کشاند و آنقدر بر فشار حملاتش افزود تا در دقیقه 86 با ضربه جلال اکبری به گل سه امتیازی بازی دست یابد. هر چند ابومسلم در لحظات پایانی روی نفوذ هاشمی نسب مدافع پیش تاخته خود تا مرز جبران این گل پیش رفت، اما هیچ نشانی از تیمی که به ذوب آهن و پرسپولیس چهار گل زد و برق را هم شکست داد، نداشت و نتوانست از عهده رودستی که خورده بود، برآید. این نخستین باخت ابومسلم با خداداد عزیزی بود که در صورت پیروزی یا تساوی، این تیم به مکان سوم صعود می کرد، اما حالا در جای ششم ایستاده است.