آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۳۵۷۸
داخلی
۶

سلام ایران

قرص بیماران

قرص لوودوپا مربوط به بیماران پارکینسونی در بازار موجود نیست و بیماران با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

یک شهروند

حمل زباله

از یکی از روستای قائم شهر تماس می گیرم مشکل حمل زباله و آب شرب غیربهداشتی سال ها است ما را آزار می دهد هیچکس هم پاسخگو نیست.

حسن روشن

آسفالت خیابان

به شهرداری منطقه 10 اصفهان بگویید آسفالت پارک بهاران اصفهان مربوط به قبل از انقلاب بوده و کاملا از بین رفته است، همچنین مقابل بیمارستان عسگریه را مخابرات حفاری کرده و این منطقه نشست کرده که موجب آزار و اذیت مردم شده است.

کرمی از اصفهان

قیمت مرغ

قیمت مرغ در خیابان مولوی برای مرغ آب نزده و خشک متفاوت است. چرا سازمان های ذیربط دخالتی نمی کنند.

خریداران مرغ

سقاخانه های تهران

بیشتر سقاخانه های تهران دارای دور مسی است که آنها را دزدیده اند. اگر روال به این ترتیب ادامه پیدا کند، چیزی از این سقاخانه ها باقی نخواهد ماند.

یک شهروند

راه آهن شیراز اصفهان

در خبرها شنیدیم که راه آهن اصفهان شیراز در حال ساخت است. موضوع قابل توجه سازمان میراث فرهنگی کشور است که از هم اکنون گذرگاه های ساخت راه آهن را مورد توجه قرار دهند تا بلایی همچون سد سیوند برای آثار تاریخی پیش نیاید.

زندی

صاحبان سرقفلی

از قوه قضائیه و نمایندگان مجلس تقاضا داریم برای صاحبان سرقفلی های دفتری و محله های تجاری قانونی را تصویب کنند تا با کوچک ترین تغییر کاربری، مالکان نتوانند برای صاحبان سرقفلی مشکلی ایجاد کنند.

صمدی

جولانگاه موتورسواران

پیاده روهای میدان ولیعصر هنوز تمام نشده که این پیاده روها به جولانگاه موتورسواران تبدیل شده است. اگر راهنمایی و رانندگی رسیدگی نکند به زودی پیاده ها حق عبور از پیاده رو را نخواهند داشت.

کریم کمالی

گاردریل

از وزارت راه تقاضا داریم به اتوبان فیروزکوه رسیدگی کنند اول قسمت هایی از این اتوبان گاردریل ندارد. برای مثال از ناحیه زیرآب به پل سفید و از زیرآب به شیرگاه که تا حدودی 35 کیلومتر است روزی نیست که شاهد تصادف در این منطقه نباشیم.

عباس توکلی شهمیرزادی

ساختمان مخروبه

ساکن شهرک اکباتان هستم. در این شهرک ساختمان نیمه کاره ای وجود دارد که قرار بوده جزو تاسیسات شرکت مخابرات شود. بارها نامه نوشته ام که این ساختمان در حال نابودی است در حالی که می توانند آن را تجهیز کرده و در اختیار دانشجویان قرار دهند.

دکتر قهاری