آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۳۵۷۸
اقتصادی
۲۵

14 راهبرد اجرایی در بخش تعاون تدوین شد

گروه اقتصادی: وزیر تعاون گفت: این وزارتخانه براساس نظرات و کار کارشناسی 14 راهبرد اجرایی را با هدف دستیابی به اهداف توسعه بخش تعاون تدوین کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی، محمد عباسی در نشست مشترک اعضای هیات مدیره و بازرسی اتاق تعاون مرکزی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: وزارت تعاون، اتاق تعاون و اتحادیه اگرچه از لحاظ جایگاه قانونی دارای تفاوت های اجرایی است ولی همه آن ها یک هدف مشترک را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: در راستای ابلاغیه سیاست کلی اصل، 44 تاکید مجدد مقام معظم رهبری و حمایت گسترده مسئولان و دولتمردان از بخش تعاون هم اکنون یک فرصت تاریخی برای این بخش ایجاد شده است.

وزیر تعاون گفت: اعتقاد و باور به این که بخش تعاون می تواند همپای سایر بخشهای اقتصادی و در برخی بهتر از آنان عمل کند باید در میان متولیان و مسئولان کشور ایجاد شود.

وی اظهار داشت: وزارت تعاون بر اساس نظرات و کار کارشناسی 14 راهبرد اجرایی را با هدف دستیابی به اهداف توسعه بخش تعاون تدوین کرده و در اختیار مسئولان اجرایی قرار داده است.

وزیر تعاون در پایان افزود: در راستای سیاستهای راهبردی و اجرایی شدن این راهبرد ها هر یک از بخشها اعم از دولتی (وزارت تعاون) و غیردولتی (اتاق تعاون و اتحادیه ها) دارای وظایفی خواهند بود که می تواند باعملکرد مثبت خود نقش تاثیرگذار داشته باشد.