آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۳۵۷۸
صفحه آخر
۲۸

ادای دین پرستویی

«الگوی من در این فیلم همانند فیلم های دیگر جنگی در کارنامه ام، همه عزیزانی بودند که در 8 سال دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتند. چه آنها که شهید شدند و چه عزیزانی که در حال حاضر حضور دارند.»

پرویز پرستویی با اعلام این مطلب درباره نقش خود در فیلم پاداش سکوت (مازیار میری) گفت: «با خود عهد کرده ام که جدای از بازیگری دین خود را به این عزیزان ادا کنم تا فداکاری های رزمندگان را فراموش نکنیم.»

وی در پاسخ به انتقادهایی که درباره کلیشه ای شدن بازی او در این گونه نقش ها مطرح شد، گفت: به لحاظ فنی این حرف را قبول دارم، البته تلاش کردم که تفاوت هایی در این زمینه به وجود بیاید اما واقعیت این است که حس همه این نقش ها مثل دانه هایی است که همه از یک نخ تسبیح رد شده باشند و این شخصیت ها، همه یک شناسنامه دارند و فقط موقعیت آنها عوض می شود.

پرویز پرستویی این روزها مجموعه زیر تیغ (محمدرضا هنرمند) را هم در حال پخش دارد که دوشنبه شب ها از شبکه اول سیما پخش می شود. به گزارش دیگر قرار است پرستویی جمعه این هفته حول و حوش ساعت 9 شب میهمان برنامه صندلی داغ در شبکه دوم سیما باشد. آخرین فیلم به نمایش درآمده از پرستویی در سینما، به نام پدر (ابراهیم حاتمی کیا) بوده است.