آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۳۳۸
ورزش
۱۳

پیشخوان

دایی و احمدآقا

در میان مطالب مختلف روزنامه گل گزارشی از وضعیت سایپا پس از تساوی مقابل ملوان به چشم می خورد. در این مطلب آورده شده: در تمرین پس از بازی با ملوان اختلاف نظرهای شدیدی بین علی دایی و بازیکنان تیم به وجود آمده. گویا دایی از تمامی بازیکنانش به غیر از احمد مومن زاده یا به قول خود دایی «احمد آقا» انتقاد کرده که این مساله به هیچ وجه به مذاق سایر بازیکنان به ویژه بزرگترهای تیم از جمله یزدانی و صادقی خوش نیامده. گل نوشته بازیکنان سایپا معتقدند دایی از احمدآقا حساب می برد و به همین علت جرات نکرده از او انتقاد کند.

فرشید همچنان در تیم رویایی

جهان فوتبال طبق روال همیشگی خود پس از پایان بازی های این هفته خود به معرفی تیم رویایی لیگ ایران پرداخته، فرشید کریمی پس از دسته گلی که در اهواز به آب داد همچنان از نگاه جهان فوتبال بهترین دروازه بان لیگ است. سپهر حیدری، جلال حسینی، هادی عقیلی، پیروز قربانی، ابراهیم صادقی، محمدرضا طهماسبی، حسین کاظمی، میلاد میداودی، عرفان اولروم و فریدون فضلی دیگر نفرات تیم رویایی جهان فوتبال هستند. این تیم براساس نمرات بازیکنان در تمامی هفته ها برگزیده می شود.

تبرئه استقلال

خبر ورزشی از معدود روزنامه هایی است که قصد دارد حل نشدن مشکل استقلال را به گردن صفایی فراهانی و همکارانش بیندازد. در صفحه آخر این روزنامه مطلبی به چشم می خورد که در آن از حسن غفاری انتقاد شده که چرا برای حل مشکل استقلال به کوالالامپور نرفته و دلیل نرفتن غفاری تمایل نداشتن صفایی فراهانی برای کمک کردن به آبی ها عنوان شده. به نظر می رسد دوستان استقلال بدشان نمی آید کاسه و کوزه ها را سر بقیه بشکنند.

کری خوانی یونگ

روزنامه 90 در صفحه آخر خود مصاحبه تئودور یونگ با نشریه هلندی «اشپورت مگزین» را به چاپ رسانده. مربی هلندی در گفت وگو با هموطنانش از دلایل حضورش در ایران گفته. در این گزارش به نکات جالبی در مورد فوتبال در ایران و حضور بانوان در ورزشگاه ها اشاره شده. همچنین یونگ در این مصاحبه برای پرسپولیسی ها کری خوانده و گفته: برای شکست دادن پرسپولیس به استقلال آمده ام.