آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۶
بازار دیجیتال
۲۷

رییس انجمن روابط عمومی ایران: روابط عمومی ها در دنیای الکترونیک، وظایف و کارکردهای جدیدی دارند

کارکردها و وظایف روابط عمومی ها در دنیای الکترونیک موجب خواهد شد، عملکرد جدیدی را از آنها انتظار داشته باشیم.

جواد قاسمی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن روابط عمومی ایران در دیدار امیرعباس تقی پور، دبیر دومین همایش روابط عمومی الکترونیک با بیان این مطلب گفت: تاثیرگذاری و گسترش روابط عمومی الکترونیک موضوعی مهم است و روابط عمومی ها باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش روابط عمومی الکترونیک گفت: انجمن از این همایش استقبال و حمایت می کند، اما بدیهی است ادامه همکاری میان انجمن و دبیرخانه منوط به کیفیت همایش ها است.

رییس هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران در ادامه سخنان خود بر لزوم تخصصی شدن همایش ها و سمینارهای روابط عمومی تاکید کرد و گفت: موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد رعایت شان و منزلت استادان و پیشکسوتان روابط عمومی کشور است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی می خواهند صرفا از اعتبار استادان و انجمن استفاده کنند و این آزار دهنده است.

قاسمی نیاز جامعه روابط عمومی به آموزش و ارتقای دانش مدیران کارشناسان و فعالان حوزه ارتباطات را یادآور شد و اضافه کرد: البته این نیاز تاریخ مصرف ندارد و همیشگی است.

در این دیدار امیرعب اس تقی پور دبیر دومین همایش روابط عمومی الکترونیک نیز با برشمردن ویژگی های همایش دوم گفت: برگزاری همایش در بسیاری از کشورها موضوعی کاملا تخصصی و مهم ارزیابی می شود و ما نیز در تلاش هستیم همایش روابط عمومی الکترونیک را متناسب با ظرفیت ها و نیازهای ارتباطی جامعه روابط عمومی کشور برگزار کنیم.

در این دیدار مقرر شد انجمن روابط عمومی ایران برگزاری دومین همایش روابط عمومی الکترونیک را مورد ارزیابی قرار دهد.

دومین همایش روابط عمومی الکترونیک همزمان با 27 اردیبهشت ماه 86 روز ارتباطات و روابط عمومی با همکاری برخی از سازمان ها و وزارتخانه ها و با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.