آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۶
استان ها
۳۱

یازدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی های صنعت برق در آبادان آغاز شد

یازدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی های صنعت برق ایران به همت شرکت مدیریت تولید برق جنوب غرب ایران دوم اسفند سال جاری با حضور مدیر عامل شرکت توانیر در نیروگاه گازی آبادان آغاز شد.

محمدعلی وحدتی، مدیر عامل شرکت توانیر در این مراسم گفت: مدیران روابط عمومی ها باید فضای لازم و مناسب را برای اطلاع رسانی قوی از فعالیت های انجام گرفته در شرکت ها فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی ها به عنوان هدایت گر افکار عمومی نسبت به شرکت ها اظهار کرد: روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی و آموزش مسائل صنعت برق به مردم باید از افراد متخصص و کاردان در روابط عمومی شرکت ها استفاده کنند. وی همچنین از نصب کنتورهای چند تعرفه ای در سال آینده خبر داد و افزود: از سال 86 نصب کنتورهای تک نرخی در کشور ممنوع است. مدیر عامل شرکت توانیر با اشاره به اصل 44 قانون اساسی در زمینه خصوصی سازی گفت: وزارت نیرو مکلف شده نیروگاه هایی را به صورت شرکت های دولتی و به صورت سهام در بورس عرضه کند که با انجام این کار مردم می توانند سهام این نیروگاه ها را خریداری کنند. وی خاطرنشان کرد: صنعت برق در زمینه واگذاری بخش های دولتی به خصوصی فعالیت های خوبی انجام داده که نمونه آن واگذاری نیروگاه زرگان در خوزستان بوده که خوشبختانه نتایج رضایت بخشی به دنبال داشته است.