آرشیو پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۳۵۹۵
ایران زمین
۲۰

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

شیراز: مجموعه آثار افسون و مریم مهرگانی در قالب نمایشگاهی هنری در نگارخانه پژهان گشایش یافته است. در این نمایشگاه که تا روز 28 اسفندماه دایر است آثار تزئینی شامل هفت سین های ابتکاری، تخم مرغ های فانتزی، گل های خمیری، خشک، طراحی روی پارچه و... عرضه شده است. ساعت فعالیت نمایشگاه 9 تا 12 صبح و 16 تا 20 بعدازظهر می باشد.

\ نمایشگاهی از هفت سین در نماهای مختلف اثر خانم الهام رفیعی در محل نگارخانه آبا ترتیب یافته است. این نمایشگاه از 25 تا 28 اسفندماه، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 13 بعدازظهر و 17 تا 21 شب پذیرای حضور هنردوستان خواهدبود.

تبریز: نمایشگاه هفت سین و تخم مرغ های نوروزی آثار خانم آرزو معتمد درمحل مجتمع فرهنگی و هنری تبریز گشایش یافت. در این نمایشگاه که به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و همکاری امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ترتیب یافته است تعداد 120 اثر هنری شامل سفره های هفت سین و تخم مرغ های نوروزی با تزئینات بسیارزیبای خمیر چینی در معرض دید عموم قرارگرفته است. علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا 26 اسفندماه به این محل مراجعه نمایند.

\ نمایشگاه عکس آثار آقای سیدجمال کاظم بن محسن در گالری بهمن حوزه هنری آذربایجان شرقی گشایش یافت. در این نمایشگاه، 28 اثر با موضوع آزاد در معرض دید همگان قرارگرفته است. علاقه مندان می توانند تا 28 اسفند برای بازدید این آثار به محل سینما قدس تبریز مراجعه نمایند.

\ نمایشگاه آینه و جاروهای سنتی آثار خانم ها فرزانه بدرپور، فرزانه یاری، فهیمه قلی زاده و لعیاصبری در گالری هنر و اندیشه حوزه هنری آذربایجان شرقی برپاشده است. دراین نمایشگاه 35 اثر از انواع آینه ها و جاروهای قدیمی و سنتی به نمایش گذاشته شده است. این مجموعه نیز تا 28 اسفندماه برای بازدید علاقه مندان برپاخواهد بود.