آرشیو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۱۳۶۸
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

دیدار انتخاباتی سران اصولگرا با احمدی نژاد

اخیرا جمعی از سران اصولگرا به منظور بررسی راهکار حضور این جریان سیاسی در انتخابات مجلس هشتم با احمدی نژاد دیدار کردند. در این دیدار قرار شده است کمیته کاری متشکل از بزرگان اصولگرا تشکیل شود و برنامه های کاری را مشخص کند و آن را در جلسه سران اصولگرا که در آینده یی نزدیک برگزار خواهد شد، ارائه کند. در این نشست احمدی نژاد بر حرکت منسجم اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم تاکید کرده است. در این نشست علاوه بر محمدرضا باهنر رئیس فراکسیون اکثریت مجلس و حبیب الله عسگراولادی عضو ارشد حزب موتلفه جمعی از سران احزاب و سایر گروه های اصولگرا نیز حضور داشته اند.

ورود مرد ناشناس به خوابگاه دختران

خبرنامه امیرکبیر نوشت: شنبه شب مردی ناشناس وارد خوابگاه دخترانه دانشجویان دانشگاه تفرش شد و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان دانشجویان ساکن این خوابگاه شد. دکتر نورآذر رئیس دانشگاه تفرش و محمودیان معاون دانشجویی این دانشگاه پس از وقوع این حادثه به خوابگاه دانشجویان مراجعه کردند اما اعلام کرده اند نسبت به امنیت خوابگاه فرمانداری شهر باید وارد عمل شود. گفتنی است محوطه دانشگاه تفرش در منطقه نسبتا دوری از شهر تفرش واقع است و حصاری که مشخص کننده حریم دانشگاه باشد ندارد.

دفاع قطر از حق هسته یی ایران

نخست وزیر قطر ضمن دفاع از حق مشروع ایران برای دستیابی به انرژی هسته یی صلح آمیز گفت: «ما در هیچ حمله احتمالی به ایران شرکت نخواهیم کرد.» به گزارش فارس «شیخ حمدبن جاسم بن جابر الثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک برنامه تلویزیونی گفت: «ما نمی خواهیم شاهد رقابت اتمی در منطقه باشیم.» در خصوص حضور نظامیان امریکایی در قطر گفت: «به اعتقاد من این مساله هیچ خطری برای امنیت داخلی قطر ندارد و ما نباید فراموش کنیم که حضور نظامیان امریکایی در قطر نتیجه حمله نظامی عراق به کویت بود و تا پیش از آن امریکا در قطر نیرویی نداشت، علاوه بر این، اکنون کشورهای دیگر منطقه نیز میزبان نظامیان امریکایی هستند در حالی که نیازی به این افراد نیست.»